Dit is de LODE RUNNER site
http://www.gironet.nl/home/pschotte/loderun.html

Sinds vele jaren speel ik al Lode Runner. Dit is begonnen toen ik een ZX Spectrum had (1984) en gelukkig vond ik het jaren later weer voor Windows. Het is (vind ik) een van de betere arcade spelen van deze tijd en het feit dat dit spel na zoveel jaar nog steeds uit wordt gebracht bewijst dit wel. Ik ben echter op Internet vele maanden bezig geweest om iets te vinden over Lode Runner en in het begin wilde dat niet lukken. Ik kon echter niet geloven dat van alle mensen die artikelen publiceren op Internet, er niemand was die iets van Lode Runner had. Uiteindelijk vond ik toch adressen waar verscheidene dingen van Lode Runner waren. Hier volgt een link die ik gevonden heb van Jason. Daar vindt je werkelijk ladingen met puzzels en links naar andere Lode Runner fans.



Een van de andere leuke dingen van LODERUNNER is dat je zelf je eigen "levels" kunt maken. Na enige tijd zijn Gaby en ik daar ook mee begonnen en nu kun je deze levels hier downloaden en ze zelf spelen. Wij denken dat ze erg moeilijk zijn. Als je er niet meer uitkomt weet dan dat er voor elk level een oplossing is. Wanneer je onze levels probeert stuur dan een E-mail met eventuele op of aanmerkingen. 

Download onze levels voor Lode Runner
http://www.gironet.nl/home/pschotte/PGRW.zip